Kiedy implanty a kiedy aparat słuchowy? - Słuchowisko.net

WItam. Jestem laikiem w tych kwestiach. Problem niedosłuchu jest mi bliski nie z moich doświadcze...

Zarejestruj się Zaloguj się

Top menu:

[ R E K L A M A ]

Forum

Forum > Inne sprzęty i akcesoria dla niedosłyszących > Kiedy implanty a kiedy aparat słuchowy?
Kiedy implanty a kiedy aparat słuchowy?
20.06.2008; godz. 13:55

Kika

kobieta Wiek:19 Miasto:Siedlce Ilość postów:2

WItam.

Jestem laikiem w tych kwestiach. Problem niedosłuchu jest mi bliski nie z moich doświadczeń ale z doświadczeń otoczenia, w  którym ostatnio przebywam. Może mi to ktoś tak "łopatologicznie" wytłumaczy jak to jest życie z aparatem słuchowym a jak z implanetem. Będe bardzo wdzięczna Pozdrawiam

21.06.2008; godz. 12:44
zdjecie

blizni__

kobieta Wiek:44 Miasto:Wrocław Ilość postów:16
blog
Mój blog

Witam !

Ja o implantacje nie i nie zgadzam się ,dlaczego? dlatego że implantacje jest niebezpieczny i nie na daje,dlaczego?

dlatego że  (przepraszam bardzo ze piszę i nie wiem czy lekarz bedzie czytał) słyszałam ktoś innych ma implantacje,

nawet ogladalam film o implatancje ...jeden  bardzo się boja  o nowotwórczy ze moze dostac raka mozgu ucho z bolu glowa,

nie moze kapac na basenie albo w gory cisnienie samolot dunel czy cos,a jak implatancja bedzie uszkodzona to znow pojdzie na operacje?

a aparat mozna dac do naprawy lub kupic nowy aparat sluchowy 

Ja sama mam aparat sluchowy od 1 roku zycia do nadal mam i jestem bardzo zadowolona szczesliwa przeciez implantacja  to jest

taka sama jak ten aparat sluchowy!Dzieki moich rodzice mnie radzili...a Ty sama dezycuj uśmiech 2 Pozdrawiam

23.06.2008; godz. 13:22

Kika

kobieta Wiek:19 Miasto:Siedlce Ilość postów:2

O super. Dzieki za tak szybką odpowiedz. Potrzebowałam wlasnie takeigo praktycznego spojrzenia a nei tylko suchej teorii. Dzieki wielkie,. Pozdrawiam

24.06.2008; godz. 10:50
zdjecie

blizni__

blog
Mój blog